Klockan blev ju mycket idag med...

Dagen slutade rätt händelserik ändå. Det blev ju Tacos till middag, och den förtärdes ute i trädgården tillsammans med grannarna. Det var mycket trevligt. När det blev för mycket mygg och vi inte stod ut längre gick vi dit upp och satt där i några timmar och pratade. Spelade lite TV-spel med sonen i familjen med. Mario CartNintendo Wii, det är kuuuul! Hemma strax innan 11 tror jag?!

Det blev datorn, och prat med lite folk på Msn och Facebook. Paradise Hotel-tittande samtidigt som jag pratade lite med Carro och planerade. Facebook dummade sig (som vanligt) och det gick inte att skriva där längre... Så då fick det bli telefonsamtal istället. Mycket trevligt!

Paradise Hotel slutade för drygt 30 min sen och jag ska ta och sova nu... Sätter klocka igen så jag kommer upp. Känns bäst så! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0