Nu börjar THE VECKA!

Nu börjar klockan ticka iväg här. Snart dags att sova. Men vi ser på Melodifestivalen fortfarande, nu deltävlingarna. Det här året måste seriöst vara det bästa året, allt var så galet bra!! Kören och Dansarna <3

Nu går vi in i den här sommarens mest händelserika vecka! Det blir galet kul, och den består mest utav Priiiiiiiiiiiiiiide. Såhär ser veckan ut:

Måndag: Bonnie fyller 17, Hänga utanför Galapremiären av Sommar med Göran, Pride-invigning i Kungsan
Tisdag: Alcazar på Mälarpaviljongen
Onsdag: Pride Park öppnar, Tribute to Dusty Springfield med bl.a. Jill Johnson
Torsdag: Schlagerkvällen i Parken, med bl.a. Schlagerfeber och Yohanna från Island
Fredag: Supporterträff med Anorah, 90's-show i Parken
Lördag: Prideparaden, Paradengalan i Parken med bl.a. Nina Söderquist
Söndag: Markoolio&Jess i E-tuna, Three D i Parken & Lady Gaga på Grönan

Det blir en hektisk vecka. Men galet kul! Vi får väl se hur mycket blogg vi hinner med, men någonting hinner vi nog med. Sen finns ju Twitter här också så ni kan se!

Nu ska jag fortsätta se Mellon här... Strax Lili&Susie med sötaste Jessica Marberger <3
Vi hörs någon gång i veckan, godnatt


Kommentarer
Postat av: Emma

Ok vad bra jag vill med se den, men kanske ska se filmen innan först, hehe, de andra har jag sett:)



Mälarpaveljongen vart ligger det? Skulle va kul att se alcazar!

Vad är schlagerkvällen i vilken park?:)

Vad saker ni ska göra denna veckan, jag vill hänga på;) hehe!



Lyckost med måns tunéledare, kan du fixa platser till mig;) Haha!

Nu åker vi till Lotta på liseberg! Kram

2009-07-27 @ 09:15:58
URL: http://princessemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0