På plats i Sandviken

Igår blev det inget mer inlägg, för jag packade och sen behövde jag verkligen sova på en gång. 4 timmars sömn och jag är ändå pigg! För imorse var det upp vid 6, för klockan 8 lämnade bilen Danderyd. Mamma, Pappa och Emelie ska upp till Östersund och då svängde de förbi Sandviken och släppte av mig och Carro här då vi ändå skulle åka hit idag. När vi kom fram hit blev det en förmiddagsfika och massa prat. Sen efter kanske 2 timmar åkte min familj vidare.

Nu gav Carro sig precis iväg för att jobba, och jag sitter nu här med datorn i knät. Vad jag ska göra under de timmarna hon är borta vet jag ej. Lyssnar på Malenas skiva iallafall! Senare ska vi antagligen träffa Anna-Karin, det blir kuuuuul!

Vi hörs senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0