Allmäna tankar i min hjärna...

Filmen är slut. Fortfarande lika bra! Jag gillar den. Starkt! Jag måste köpa den någon gång som sagt.

Nu tänkte jag bara kasta ur mig några saker som är lite random. Vissa irritationsmoment kanske också...
- Perrellis blogg. Min dator segar alltid ner när jag kollar hennes RSS. Varför vet jag inte, inte den blekaste men det segar ner något enormt.
- Bristen av pengar. Man vill åka på så mycket som man bara kan. Men ibland säger pengarna stopp. Som när de byter datum för en konsert när man redan bokat biljetter
- Sommarlovet. Jo, jag börjar bli lite uttråkad faktiskt. Visst jag har ju lite fönsterputs-jobb att göra, men ändå. Jag vill verkligen inte sova bort halva dagarna. Jag vill ha en dygnsrytm och vara aktiv. Låter skumt va när man har lov?
- Min dators seghet. Allt jag gör, vad det än är, tar hundra år att göra. Datorn går så otroligt segt att jag snart inte vet vart jag ska ta vägen.
- Min telefon, som hela tiden startar om sig.
- Att jag vet massa saker om Sommarkrysset nu, det gör mig glad!

Ja, som sagt en härlig mix. Jag ska sova nu, för att inte sova bort hela dagen... Men vi hörs imorgon igen!

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Snygg blogg =)

2009-06-23 @ 12:37:09
URL: http://rockfever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0