Don't wait just go

Kanske dags att blogga igen då... Jag har inte fått ut något inlägg, men påbörjat ett iallafall. Jag fastnade i massa filmtittande. Har då sett Livvakterna och även hunnit med Jönssonligan på Mallorca och Jönssonligan får guldfeber. Tittat på Sommarkrysset också, och det är verkligen inte samma sak när Gry inte är där. Jag saknar henne där!!

Vad som mer gjorts idag? Inte ett skit. Har bara suttit här vid datorn och msn:at med en massa folk. Mycket trevligt må jag säga! Det händer inte alltför ofta att man är inne nästan en hel dag på msn...

Nu ska jag snart ta och sova här... Så man kommer upp i skaplig tid imorgon. Då fyller dessutom min systerson 5 år! Så vi hörs imorgon... Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0