Dumma telefon...

Borde inte nya telefoner fungera? Jag köpte min telefon i September, och ändå så fungerar den inte... Nu vet jag iofs att det inte är telefonens fel, men ändå!! Just nu håkker telefonen bara på att starta om sig hela tiden och blir galen.

Felet? Jo, Tele2's jävla simkort synkar inte riktigt med Sony Ericssons telefoner... Tanken har kommit upp i huvudet många gånger om att byta, men har inte kollat runt. Tror inte det finns så många som är lika billiga där man får samma sak som jag har nu!! Men jag får kolla runt...

Nu ringde syrran, hon är påväg. Hejs

Kommentarer
Postat av: Sara

Numera kan du ju få gratis sms hos de flesta. Minutkostnaderna har jag dock inte koll på. Min telefon cepar också sönder totalt, stänger av sig själv, tappar bort minneskortet och så glappar headsetet grymt mkt! Du kan ju alltid lämna in telefonen. Den SKA ju hålla. Min har redan varit inlämnad en gång.



.. och som du säkert vet köpte även jag min i september och jag har också en Sony Ericsson.

2009-06-10 @ 16:57:44
URL: http://egogiirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0