En rubrik var det också som man behövde!

Då var man hemma, och har hunnit äta också. Tog inte så lång stund att putsa fönster, men paus för att fika. haha. Men hemma nu och avslutade för en stund sedan middagen.

Idag hade jag väl tänkt att kanske tagit mig in till Gröna Lund och gå på NRJ in the park för att se Måns, men jag orkar inte. Känner ingen stor dragningskraft för att ta sig dit faktiskt. NRJ är inte min typ av konsert att vara par, tänker bara tillbaka på kaoset förra året...  Anna, minns du? När vi inte fick stå kvar för dig och allt? Vilka minnen alltså...

Nu ska jag starta upp Photoshop och börja tänka lite över designen. Vi får se hur långt jag hinner idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0