Godmorgon.

Vi är vakna, och har varit det ett tag. Klockan ringde redan 9 för att vi skulle komma upp någon gång, trodde Sara skulle komma tidigare också än hon gör :)

Nu ser på lite Melodifestivalen 2009 här, dessutom upptäckte jag en fästing på min kudde. Jag som aldrig haft en enda fästing, så låg jag på gräsmattan igår och självklart kom en fästing ändå... Sånt är livet, och den satt ju inte fast på mig!

På dagens schema står det Enköping. Markoolio är där med sin turné, på deras hamnfestival. Så jag, Carro och Sara beger oss dit eftersom Jessica Marberger är ju med på kör, tjohoooo!! Nu ska jag strax hoppa in i duschen tror jag.. Hörs ikväll när vi är hemma!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ha det suuuper! Och hälsa, massa massa !

2009-06-26 @ 12:40:48
URL: http://jennie95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0