Godnatter...

Det var en trevlig kväll i Kungsan iallafall. Tyvärr sjöng Anders Ekborg mellan Brandur och Anna Sahlene och tråkade ut något så kopiöst! Men tillslut slutade han och Anna fick komma upp på scen. Hon är galet bra alltså! Körde alla Melodifestivallåtarna, även den som representerade Estland. Sen efteråt sa hon något som gjorde mig galet glad, men det är något jag håller hemligt. Mohaha! Vill ju inte att alla ska få veta det roliga :)

Nu väntar sängen dock, imorgon inleds sista veckan i skolan. Jag vill inte! Givetvis vill jag ha sommarlov, men jag har några uppgifter som måste in innan vi slutar på onsdag och jag kommer inte hinna klart med alla... Hjääääälp!! PANIK!

Aja, godnatt.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, det kanske är tur att smaken är olika ibland! Jag och mina kollegor kom till Kungsan denna kväll för att lyssna just till Anders Ekborg, och njöt i fulla drag! Däremot lämnade vi snabbt platsen då Anna Sahlene intog scenen eftersom hon tråkade ut oss någonting kopiöst...

2009-06-25 @ 10:40:40
URL: http://www.andersekborg.nu/
Postat av: Ulrika

Vem är bäst av de alla om du får väla? Sanna, Shirley, Sonja,Anna Sahlene, Jessica Anderson, Charlotte perelli

2009-09-07 @ 18:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0