Jag känner nånting é på gång...

... kanske natten kan bli lång? igen... För det är väl så det lär sluta även idag. Har bara en sak kvar att göra! Är klar med intervjun, och skulle då ge mig på loggarna men eftersom jag inte läst boken längre än vad första loggen sträckte sig. Så jag får skriva en lång bokrapport på 1½ - 2 sidor om boken jag läste nu här på våren i Arbetssätt o Lärande, Det ska bli ett sant nöje att döda dig. Så det är vad jag kommer syssla med ikväll...

Nyligen fått mat i magen också, då jag kom hem sent. Satt kvar i skolan till halv 6, och efter det begav jag mig in till stan för att klippa mig. Koooort blev det, men jag gillar det! Skönt med en sommarfrisyr. När jag skulle hem så strulade tunnelbanan... Skulle ha fått tagit ersättningsbuss från Tekniska, men det kom aldrig någon. Sen tillslut sa en busschaufför på en buss i linjetrafik att tunnelbanan var igång igen. Man bara, oh tack att någon kommer och informerar!!!!

Nu ser jag lite på Simpsons och ska snart/senare ta tag i skolan så det är klart! Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0