Lotta på Liseberg

Då var premiären av Lotta på Liseberg avklarad. Galet bra är det. Jag verkligen gillar det. Att de först körde utan TV-sändningar, och sen när det sänds på TV fortsätter hon ha samma kontakt med publiken. Hon pratar mer till publiken än i kamerorna, ändå tappar man inte intresset. Jag gillar det väldigt mycket :)

Artisterna var också jättebra, en bra mix av folk. Nanne, Christer, Brolle och Ola. De var bra! Olas nya singel var också riktigt bra tycker jag! Sen att Christers dansare; Marie, Sandra, Ullis och Lisa var bäst på hela kvällen gjorde ju inte saken sämre.



Vem som vinner Allsångsfighten? Det kan jag redan nu säga även om Skansens program inte haft premiär än, Lotta vinner med hästlängder!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0