Mera betygsprat...

Ja, jag bara känner för att prata betyg nu. Skriva av mig lite, haha. Maten är i magen iallafall!

Nu gick jag alldeles nyss in på Tick-Tack (skolans intranät) och då hade vi fått mail från våran fotolärare med resultatet från dagens fotoprov. Fick tyvärr bara G, och jag tror det leder till att jag enbart får ett VG i Fotografisk bild A. Gjorde inte så bra ifrån mig på digitala berättelsen heller... Men vi skyller allt på läraren, för hon är inge bra :) Det är jag inte ensam om att tycka. Jag ska ändå inte läsa Foto B så det är skönt.

Sen vet jag ju inte exakt hur det slutar i Svenskan, men i Engelska får jag VG och likaså i Mediekunskap och Samhällskunskap. Matte får jag MVG i, och sedan tidigare MVG i både Webbprogrammering och Journalistik. Estetisk Verksamhet blev VG förut. I Idrott får vi inga betyg än, då kursen fortsätter i tvåan. Men hade tydligen goda möjligheter att nå ett MVG där. Trevligt!

Det ända jag inte vet vad jag får föra betyg i, är Arbetssätt o Lärande men det får jag ju reda på, på onsdag. Nu måste jag ge mig in i pluggandet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0