Ni är fan idiotiska...

Nej, idag skulle man inte få sova heller. På grund av en kommentar på Facebook... Samma sak som inlägget igår handlade om! Jag vill bara få er att inse att det är fan inte okej det ni håller på med!!!

Och jo, jag lägger mig i det här hur jävla mycket jag vill. Det är mina allra bästa vänner det rör sig om, det jag älskar på denna jord. Då får jag fan lägga mig i! Jag tar mig den rätten, jag tar mig rätten att uttala mig om det, rätten att sätta stopp för det! Att utsätta folk för sådant är inte okej... Det accepteras inte någonstans!! Framförallt inte i Glada Gänget. Glada Gänget är ett gäng, en grupp som håller ihop... Nu är vi en mindre i gruppen! Men vi andra håller ihop, det är vi. Då, nu och för alltid <3

Som jag skrev igår, det är jävligt barnsligt det ni håller på med... Bebisfasoner. Inte fan kan man tro att ni är 15-16 år. Ni beter er som om ni vore 3... VÄX UPP FÖR FAN!!!!!

Ni lär inte få fler vänner av detta direkt... Lycka till att överhuvudtaget hitta någon som står ut med er.

Kommentarer
Postat av: Adele

Alltså, de verkar ju inte förstå allvaret i problemet.

2009-06-16 @ 06:55:03
URL: http://schlagerlicious.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag.. håller bara med.



<3

2009-06-16 @ 09:37:48
URL: http://jennie95.blogg.se/
Postat av: Lina

Så det är inte barnligt att gadda ihop sig 10 pers och sedan trycka ner två personer? Bebisfasoner.

2009-06-16 @ 23:22:10
URL: http://flyonthewall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0