Parloppet

Då var man nyss hemkommen ifrån Hagaparken. Där gick löpartävlingen Parloppet av stapeln och Annamia var speaker. Eftersom Annamia är så himlans trevlig och underbar att träffa tar man varje chans man får, så då åkte jag dit. Mycket trevligt och lite jobb blidde det också. Jag fick hjälpa till att se nummer på tävlanden så Annamia kunde plocka fram namnet i datorn. Pratade lite om allmänt jobb också, vem vet vad jag kan tänkas få för jobb...

På vägen hem visste jag inte hur jag skulle ta bussen, så det fick bli en härlig promenad till Tekniska Högskolan och därifrån tunnelbanan hem.

Nu sitter jag här, och ska strax ta och börja med skyltfixande! Det blir mycket trevligt. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0