För hela stan inatt é full av massa rödljus

Skolveckan är slut, woho! Det är helg, skönt. Även fast jag inte kommer aktivera mig så mycket. Jag är lite smått sjuk, ont i halsen och snuvig. Har bara vuxit mer och mer de senaste dagarna och idag köpte jag halstabletter för att kanske slippa lite...

Idag hade vi den där presentationen, och det gick väl ganska bra. Bara att några i gruppen pratar väldigt tyyyyyst... Så jag tror knappt någon i klassen hörde vad de sa. Men ja, det funkade väl hoppas jag! Sen lunch och efter det engelska, vi fick en ny uppgift där vi ska göra vad vi vill. Man fick lite olika förslag på olika typer av redovisningssätt men ämnet fick vara vad som helst. Jag ska göra en kortfilm och ämnet var enkelt: Melodifestivalen. Vad som kommer finnas med vet jag dock inte, det märker vi. Men filmen görs nästa vecka, sen har jag en vecka på mig att klippa den... Knappt! 20 mars ska den vara klar, woho... Stress, stress

Nu är klockan dock väldigt mycket, jag ska ta hand om min hals genom att krypa ner i sängen. Imorgon håller jag mig nog inne hela dagen, och tar svängen på stan jag behöver ta på söndag. Om jag mår bättre då, det återstår att se...

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0