Gillar inte teknikstrul...

Det gick inge bra att klippa ihop filmen till Zoot.. Teknikstrul satte stopp för klippandet och jag ville gärna spränga mitt Movie Maker!! Det gick inte att trycka på Play-knappen, så man såg inte vad man klippte, inte hur filmen såg ut eller någonting... I went crazy.

Så ja, nu kunde jag inte klippa film. Vilket behövdes!! Dessutom skulle jag klippa ytterligare en film, fast till skolan. Presentation imorgon och vi skulle köra ett bildspel med musik och allt, men nu går inte det... Fan säger jag bara!

Jaja, nu ska jag nog se lite på TV.. Vi hörs när jag ska sova...

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag känner igen mig...

Nästa steg är att du kommer kunna klippa, men sedan så kommer ljudet att försvinna.

2009-03-25 @ 20:47:27
URL: http://stalismalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0