I'm moving on

Lill-lördag är slut och snart väntar sängen...

Kevin Borg från Idol var och uppträdde i Täby Centrum samt signerade sin skiva som släpptes idag. Han bjöd på 3 låtar, With every bit of me såklart och 2 till som jag inte har någon aning om vilka de var... Som vanligt spelade de skivan under signeringen och innan han uppträdde, och jag måste säga att den var riktigt tråkig! Jag gillade den inte överhuvudtaget... Enda som var bra var just hans With every bit of me.

Egentligen åkte jag inte dit så mycket för att få se Kevin, utan för att få träffa kompisar. Annika, Mikaela, Monika och Lena. Var ett tag sen vi sågs, så det var kul! Hemma vid kvart i 8 eller något sådant. Sen dess har jag bara suttit här.

Skolan var som vanligt, tråkigt... Matte är inte roligt överhuvudtaget!!!

Nu ska jag stänga ner här, och krypa ner i sängen. Kanske att man kommer i säng skaplig tid och är pigg imorgonbitti. Eller ja, pigg o pigg. Kommer vara trött oavsett, men kanske mindre trött.

Godnatt iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0