I'm still standing for Hope & Glory

Godkväll!

Det är HELG!!!! Äntligen liksom, som jag längtat denna vecka. Det är dock med vemod som jag inser att den här helgen inte alls är lika bra som förra. Melodifestivalen 2009 är slut, finalhelgen kommer inte tillbaka förrän nästa år. Men vi får se det positivt, Eurovision är i maj och det kommer vara mycket uppträdanden med signeringar. Nu närmast är det Shirley Clamp och Lili & Susie i Heron City på söndag.

Idag hade vi då presentation av våra arbeten på Engelskan. Jag kunde dock inte visa upp mitt, på grund av tekniska problem... Videoklippet spelades upp men på projektorn såg man inte bilden i filmen. Så får ta det på måndag istället.
När jag slutade var det raka vägen till bussen och åka hem för att ta mig vidare mot musikalrep, extra insatt. Det var behövligt och vi kom väldigt långt.

Så ska det låta ikväll var ju så bra. Nina är ju bara så grym!!! Nu är det utröstningen i Let's Dance. HEJA LAILA!!!

Imorgon ska jag på bio med min moster och mitt kusinbarn. När Let's Dance är slut nu ska jag sova... Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0