NU är jag hemma!

Ja, nu har jag äntligen kommit hem... Det har varit en lååång dag!

Upp tidigt, idrott som första lektion. När den var slut la jag in det sista bandet av mina, som jag filmade nu i helgen! Sen förde över dom till den externa hårddisken jag hade med mig... Så nu har jag filmerna hemma iallafall. Imorgon blir det till att klippa. Först till skolarbetet sen Zoot, jag kommer ha mycket att göra imorrn! Skulle hjälpa Ulrika installera hennes router med, men vet inte hur det blir med det?!

Efter skolan var det iväg till Vasateatern och TV-inspelning av Talang 2009. Väldigt bra, en salig blandning av talanger. En del bra, en del urusla... Hann inte mer än säga hej till Charlotte Perrelli, för hon var tvungen att springa... Men pratade lite med Kimpa iallafall. Trevligt!

Nu måste jag sova, kanske kan sova 7 timmar inatt iallafall? Vi får väl se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0