Resultatet - Andra Chansen...

Okej, nu har jag samlat mig lite här och ska försöka få ner något vettigt... DET KOMMER INTE GÅ, Jag är uppe i för mycket extas!!!!

Jag kan inte förstå mig på startfältet för Globen, det är så FANTASTISKT!!! Det är bara bra låtar ju. Vi kommer dö i Globen, på plats i arenan...

Nej, det går inte att få ner något vettigt alls... Så vi tar bara och skriver upp resultatet. Jag prickade in alla rätt ikväll. Alla som gick vidare från första duellerna tippade jag rätt! Sen de som gick till final har jag också tippat. För hela denna vecka har jag sagt att Carolina kommer gå till final, det kan mina klasskompisar intyga. Men så när jag skrev förra inlägget idag blev jag tveksam och satte Star Pilots.

Internationella Juryn har jag alltid varit säker på att de skulle välja Sofia, då det måste vara årets mest internationella låt eftersom den är på grekiska. Så jag själv ger mig en liten applåd! Ego? Bara ibland.

Till final gick:
Från Andra Chansen:

Sarah Dawn Finer - Moving on
Caroline af Ugglas - Snälla, snälla

Via Internationella Juryn:

Sofia - Alla


Jag gillar det väldigt mycket, och vi kommer verkligen dö i globen!!! Den som inte har någon röst kvar av oss, den är det fan ett mirakel för! Okej, jag klarar inte att skriva mer om det här nu... Men om jag dog? Ja, det är klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0