Signering med Måns.

Efter skolan idag så åkte jag in till stan med Olivia för att fördriva tiden. Klockan var ju bara strax efter 2, och Måns signering började inte förrän 17. Vi hamnade tillslut på Burger King där vi satt ett tag, ungefär 1½ timme typ.

Vid kvart i 5 gick vi bort till Åhlens City och ställde oss i kön, det var redan en hel del folk. Måns kom någon minut över 5 (Artister har en tendens att alltid vara sena, oftast bara någon minut, men det är alltid.). Olivia stack efter en stund. För mig tog det 35 minuter att komma fram, köpte skivan och väntade på min tur. Gick fram och sa hej och han frågade hur läget var och sådär. Tyckte det var kul att se mig, sen signerade han mi skiva. Han kom ihåg mitt namn, vilket gjorde mig väldigt chockad.

Enda gången jag sagt det var på Centralen, onsdagen före Melodifestivalsfinalen då han var där och signerade. Han visste dock inte om det stavades med bara K eller med något annat, men sen kom han på det med. Ja, tog kort på honom (man fick typ inte ta tillsammans med honom... Åhlens Citys signeringar är konstiga på alla sätt o vis), sen sa vi hej då och ses snart igen!



Nu är det dags att ta sig till sängen. Ska se film tror jag, sen sova. Men vi hörs imorgon, då är det Earth Hour Show som gäller för min del. Godnatt


Kommentarer
Postat av: Leeniz

fin bild! inte för att jag gillar måns så mycket men :P

2009-03-29 @ 16:12:20
URL: http://leeniz.devote.se
Postat av: ulrika

där var jag med!

2009-09-07 @ 18:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0