Snaaaaaart sommarlov!!!

Halva skolveckan är nu avklarad, halva sista veckan i period 3. Bara 9 veckor kvar sen innan skolavslutningen! Det är snart sommarlov!!! Det går fort, snart är hela 1:an avklarad... Förstår ni hur skönt det är eller?! Vi fick dessutom schemat för period 4 idag, mycket bättre blir det. Vi har äntligen fått tillbaka våran underbara sovmorgon på måndagar till 11:50, så det är otroligt skönt!!!

Ikväll ska jag försöka klippa mer film, om mitt MovieMaker vill funka. Jag har inte hunnit sen i söndags då jag försökte, så då har det legat på is... Dags att få ut filmerna va?!

Well, nu är det mat. Våfflor, eftersom det är våffeldagen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jaa det närmar sig sommarlov :D Jag har bara 3 och ½ veckor kvar i skolan. Jag ska till Spanien på praktik i 3 veckor också. Såååå skönt!

2009-03-26 @ 11:57:45
URL: http://annapee.blogg.se/
Postat av: Leeniz

Snaaaart stuuudeeeeeeeeent!!

2009-03-26 @ 13:23:42
URL: http://leeniz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0