Solen skiner på marken

Solen lyser starkt i Sverige just nu, något som verkligen uppskattas. Ett tecken på att våren är påväg. Solen skiner verkligen varmt, man blir varm i hela kroppen och får en härlig känsla. Man blir helt enkelt glad.

Så idag har jag gått runt med ett leende på läpparna. Framförallt efter skolan, de bitarna då jag såg sol. När man åker tunnelbana är det svårt att se solen. Men påväg från tunnelbanan hem njöt jag verkligen, det var hur skönt som helst att gå.

Ja, jag gillar sol och vår. Då är det ju snart sommar dessutom! Vintern är bara konstig numera... Kommer först i Januari-Februari. Då det ska börja bli vår. Så nu är jag oerhört glad över att våren é här.

Det var bara det jag ville säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0