Sömn finns inte...

Nej, så känns det just nu! Sömnen existerar inte i min värld... Inte veckan efter Melodifestivals-finalen iallafall.

Jag hade skola, sen musikalrep och lite så. Åkte med våran sånglärare till Danderyds Gymnasium för rep med bandet inför konserten i april, det gick väl ganska bra. Ofokuserad dock, så missade lite ställen. Kom efter och sådär, men annars funkade det!

När jag kom hem, vid 8, hade jag tänkt äta middag men var inte så hungrig... Kollade Bilddagboken, där fanns massa nya kommentarer jag som jag kände att jag ville svara på!!! När det var klart blev det Zoot, in där nu och läs de inläggen jag skrivit vettja. Men det är långt ifrån klart, bara torsdagen än så länge. Om jag inte kommer på mer att skriva om då, men finns 3 dagar till att skriva om!!!

Nu måste jag dock sova, magen kurrar nu iallafall. Klockan ringer 06:00, då är det bara att pallra sig upp ur sängen och äta frukost och ta sig till skolan... Imorgon börjar vi med idrott, kuuul. INTE!

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0