Söndagkväll...

Dags att sova igen, jag borde verkligen sova redan nu... Men ja, får ta liiite sovmorgon imorgon. Det hinner jag! Jag önskar att dygnet hade fler timmar.

Idag var jag till Heron City. Shirley Clamp och Lili & Susie var där och uppträdde (även EMD, Markoolio, Star pilots och Kevin Borg, men då var inte jag kvar). Shirley var lika trevlig som vanligt. Hon bjöd dessutom på en "ny" låt. A miracle, vilket är Att älska dig på engelska. Den har vi hört länge, fast i Sonjas tappning. Sonja sjöng nämligen in demon.

Efter Lili & Susie uppträtt så begav jag mig därifrån för att möta några klasskompisar vid Slussen. Vi åkte och hälsade på Olivia. Var kvar där till strax efter halv 5. Sen dess har jag hunnit äta och suttit här vid datorn. Försökte fixa ihop ännu ett videoklipp men min dator vill inte, det är jobbigt!!!

Aja, nu ska jag sova... Godnatt!


Shirley tyckte vi passade bra ihop typ?! haha

Kommentarer
Postat av: Anna

Jättefin bild! Du fick ju några riktiga godingar på bara henne också, hahaha. Tänkte på hennes fina grimas ;) Kram

2009-03-23 @ 22:24:05
URL: http://annapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0