Sovtime...

Klockan är mycket, dags att sova...

Var på bio idag med min moster och mitt kusinbarn, vi såg BOLT. Den var väl helt okej, knappast den bästa Disney-filmen som gjorts men funkade. Vi såg den i 3D också så lite bättre blev den iom effekterna. Sen åkte vi hem till moster, där hjälpte jag henne lite med både dator och mobil och sen åt vi middag. Stannade tills Babben & Co var slut.

Babben & Co var faktiskt inte lika kul iår, för de hade ändrat en del. Vissa saker blev ju bättre, men vissa saker blev sämre. Jag gillade inte uppdateringen av dekoren, vill ha helt orange som det var förra säsongen.

Sen blev det film, Star Wars episod 3. Den var bra, och nu är det dags att sova här. Heron City står på schemat för morgondagen, Shirley Clamp och Lili&Susie...

Dags att sova, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0