Stay the night, won't you stay the night?

Sitter och lyssnar på Melodifestivalen 2009. Skivan släpptes ju igår, och självklart köpte jag den då! Man kan inte vänta allt för länge... Årets bidrag är väldigt bra, men jag måste säga att det känns som ett helt nytt sound på det hela. Det låter annorlunda på något sätt. Trevligt, trevligt.

Lite kort om saker som hände i helgen (Då jag inte orkar skriva och snart ska sova):

Jag, A-K och Emma var till Midsommarkransen på danstävling i lördags. Jennie tävlade och även fast det inte gick så bra i dansen så vann hon och hennes danspartner Robert. Grattis! Kul att få träffa Jennie igen, Göteborg senast och det var ju i Augusti. Om mindre än 2 veckor får jag träffa alla igen, kuuuuul!!! -LÄNGTAR-

Melodifestivalskväll hos mig, Emma och A-K var här. Jag blev sur över att Anna&Maria inte gick vidare. Även att Sarah bara gick till Andra Chansen, men Malena skulle gått vidare för hon var grym och cool.

• Var till Åkersberga igår, hjälpte till med flytt där. Det blev en heldag, var där från 12 till 20 kanske. Middag där, Tacos och det var supergott!! Jag hade planerat att se Beck på kvällen, men orkade inte med TVn när vi kom hem så satt och pratade med några på msn.


Idag var jag inne i stanoch träffade Emil. Vi gick runt i massa butiker i stan, tog en fika och hade allmänt trevligt. Jag lyckades hitta en plånbok som jag varit i behov av väldigt länge, hela hösten faktiskt. Även en mapp för papper, med massa olika fack. Det behövs till min väska, för det ligger 7000 papper bara nerslängda i väskan. Alla ämnen blandade, vilket jag nu ska slippa med mappen. Det är skönt!

Jag kom hem vid 4 kanske, och strax efter 6 var det iväg på möte med föreningen. Sista mötet med den styrelsen, sen blir det nytt folk... Lycka till säger jag! Ska bli intressant att se hur det går för dem. Jag fortsätter fixa med hemsidan, men kommer slippa vara på styrelsemötena. Det har jag iofs gjort nu med, men ja... Hemma vid 20 i 8.

Det här inlägget tog lång tid att skriva det, snart har jag lyssnat igenom hela skivan och det är dags att sova snart. Imorgon börjar vi 8:45 med Mediekunskap. Jag funderar på att ha med datorn för Webbprogrammeringen, men tror jag väntar med det till nästa vecka.

Sova var det ja, vi hörs imorgon! Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0