This bomb keeps tick, tick, ticking away

Det är måndag, måndag på den bästa veckan på året. Äntligen är den här!!! Jag kan knappt bärga mig alltså, allting kommer bli så kuuuul.

Jag börjar som sagt 11:50 idag, och har just nu ingenting att göra. Därför passar jag på att blogga lite. Vi har bara Webbprogrammering idag, fortsätta med slutprojektet. Hoppas jag kommer längre än jag gjorde förra veckan, för då kom jag inte långt alls. Iofs hade vi bara en lektion då, men ändå. Jag har nu totalt glömt bort när den ska vara klar, men jag tror att vi har nästa vecka också på oss att jobba. Har vi inte det blir jag stressad as hell....

Klippa mig i eftermiddag när jag kommer hem från skolan, mitt hår är för långt... Sen har man gärna ny och fräsch frisyr till på lördag. Så det är min dag idag! Hur ska jag hinna med allt den här veckan? Det är ett stort mysterium faktiskt... Men vi klarar allt, bara man vill och SL funkar så kommer allt lösa sig utmärkt den här veckan!

Vi hörs ikväll. Godmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0