Tillbaka till verkligheten...

Då var lovet slut, och första dagen är avklarad. Ja, vi hade första dagen idag då vi hade studiedag igår.

Mediekunskap och Webbprogrammering var dagens lektioner, och jag började programmera slutprojektet litegrann under webbprogrammeringen. Även ett info-möte om de individuella valen vi ska göra. 300 poäng vi ska välja kurser för, och jag funderar på Historia A, Engelska B och Spanska steg 1. Vanligtvis skulle jag ha haft steg 3 i spanska då jag redan läst det, men eftersom jag var sämst på det så är det bäst att välja steg 1.

Musikal-rep. Jag hade äntligen en replik, så det kommer nog några fler nästa gång. Äntligen! Sen sånglektion där jag fick testa låten jag kommer köra tillsammans med en annan i musikalen.

Mer har jag nog inte hunnit med idag... Nu är klockan så pass mycket att jag måste sova. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0