Turné...

Ytterligare en dag har passerat i mitt liv. Turnén har fortsatt idag. Ja, turnén skriver jag för det är nästan så det är. Det var väl Annamia som kom upp med det, att vi också är ute på turné så som vi flänger runt hela tiden på allt. Allt gör man för att det är kul, man lever bara livet en gång!

Vi hade idag Engelska, där jag fick visa min film. Våran lärare sa att den var bra, och sa det dessutom med ett leénde på läpparna. Då måste det varit bra, då hon är lite sur av sig.. Haha
Webbprogrammering där vi fixade det sista med våra hemsidor. Inte för att det var mycket att fixa då jag var helt klar med allt men... Slutade vid halv 2, jag åkte hemåt.

Sen kom jag på den briljanta idén. Igår köpte jag en påse med Juleskum till Annamia, för hon älskar dem. Jag kunde liksom inte låta bli när jag hittade dem. Idag kom hon med Birka Paradise, då hon varit och kört finalen av Schlagerstjärnan på båten, så jag passade på att möta henne där och ge henne godiset. Behöver jag säga att hon blev glad? Sen skulle jag hälsa till alla, så ni i glada gänget: Annamia hälsade!!

Vidare för att hälsa på Olivia igen, hon fick åka hem idag. Kul! Sen hem för middag och efter det har jag suttit här... Jag borde ha gjort någon nytta, men orken har inte funnits... Kände för att bara slappa. Nu ska jag dock sova, vi hörs imorgon.

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: haha, okej. Då ska jag kolla in där också :D Hoppas du laddar upp mer bilder. Ska ladda upp mina bilder någon dag jag med. Får se när det blir :)

2009-03-24 @ 12:02:25
URL: http://annapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0