Turnén fortsätter...

Dagen är slut och jag borde ha sovit för länge sen, men sånt är livet när man har fullt upp.

Skola, sen musikalrep. Vi började från början i manuset igen. När det var slut var det bara att kasta sig ut, pappa hämtade mig och skjutsade mig till Mörby Centrum. Tunnelbanan till Karlaplan, svängde in och köpte Pommes FritesDonken, vidare till TV-huset. Där slog jag mig ner och väntade...

Satt där i lite mer än 1 timme innan inspelningen av Babben & Co var slut. Strax därefter, väldigt snabbt, kom Dea upp och jag gick fram och pratade med henne. Hon var jätteglad över att se mig!! Pratade lite snabbt med henne, innan killen som stod bredvid och stressade på, typ drog med sig henne ut till taxin som väntade..

Måns och Helene (hans manager) kom strax därefter så pratade lite med dom, Helene tyckte jag skulle ta kort med Måns så då gjorde jag det. Sen frågade de om jag kom till Åhlens City på fredag, då han signerar där då.. Hade inga planer på det, men nu bestämde de båda att jag skulle komma. Haha

Alcazar kom och var bäst, som de alltid är. Tog kort på och med dom, sen pratade jag lite snabbt om att de skulle giga i Nacka Strand och varit där och repat under dagen.. Sen sa jag hej då! Pappa var inne i stan, så han svängde förbi TV-huset och plockade upp mig.

Har inte hunnit med så mycket mer, bloggade på Zoot.. Sen nu ska jag då sova, vi hörs imorrn! Godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0