Vi tågar in mot slutspurten

Inlägget om gårdagen tog tid att skriva, hann inte speciellt långt då jag fastnade framför TV:n. Men jag har börjat, och jag får fortsätta imorgon!

Imorgon går vi in i Period 4 i skolan, sista perioden, sista schemat, sista karaktärsämnet, slutspurten, för 1:an. Vårat schema är mycket bättre än det vi har haft i period 3. Vi börjar imorgon klockan 11:50, som vi hade första perioden. Nytt karaktärsämne imorgon med, den här gången blir det Foto A. Hoppas att det blir kul...

Nu ska jag sova, jag ska tidigare till skolan imorgon för att lägga in ytterligare filmer. Det är ett måste, Mika vill ha sina band. Efter skolan ska jag till Hötorget för att köpa massa blommor. Full rulle med andra ord!

Ja, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0