When time goes by in a disarray

Jag borde sova nu, eller gått och lagt mig iallafall... Har jag gjort det? Klart inte, eftersom jag skriver det här nu.

Dagen har bestått av skola, programmerande av hemsida och firande av Madeleine i klassen. Efter skolan var det musikalrep och sånglektion...

Nu sitter jag här, kastade ihop ett kort inlägg bara för att. Jag får se hur mycket bloggande framöver. Carro kommer imorgon och sen har vi massa planer för varje dag, tror inte det blir allt för mycket tid vid datorn. Något inlägg ska jag väl dock hinna med. Prioriteringen av bloggandet ligger dessutom, som ni kanske förstår, på Zoot.

Sängen var det ja, godnatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0