Dagen är över igen...

Förutom Gröna Lund, så har jag ju haft skola. Idrott, Matte och Svenska. Sen stannade jag och Malin kvar och fastnade vid datorerna och klockan 4 mötte vi upp de andra i receptionen för att åka till Grönan.

När jag kom hem slog jag mig ner här på en gång och har suttit här sen dess. Kollat lite på TV samtidigt. Just det, har testat ut vad jag ska ha för kläder på mig imorgon under sångavslutningen. Tror det blir riktigt bra! Det ska bli jättekul att få göra ett sista uppträdande, och med den här låten. Låten är bara så bra, och nu ska jag få göra den. Låten är: För kärlekens skull.

Nu är det dags att sova. Vila rösten lite som man brukar säga, haha. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0