Det börjar bli sent på dagen...

... igen, och jag ska snart ta mig till sängen. Vara lite ordentlig och försöka få mig i säng så jag kan sova i 8 timmar inatt.

Dagens lektion i skolan var Foto, där vi framkallade våra negativ. Rullen med alla bilderna vi tog på Skansen i tisdags. Det var riktigt kul, och imorgon ska vi framkalla någon av bilderna i stort format! Det blir roligast.
Var in till stan efter skolan och kollade runt lite med Zandra, Malin och Amanda. Jag köpte ett par röda byxor, skitsnygga var det.

Nu ska jag ta och stänga ner här. Tog för lång tid att skriva det här, så kommer nog inte i säng riktigt i tid... Men ja, det är sånt man får ta :) Nu stänger jag iallafall ner och laddar om inför morgondagen som består av Nationella i Matte, Foto, Svenska och sist sånglektion. Det blir nog bra, får man hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0