Det där med pluggande...

Hur tror ni det gått för mig med pluggandet? Inte bra alls kan jag tala om, jag har inte ens börjat... Har bara suttit här vid datorn hela dagen lång. Men Malena repade ju faktiskt idag!!!! I förmiddags och vad jag uppfattat det som gick det mesta bra? Bara kören som klagade lite på ljudet.

Det nya numret är snyggt. Får de till bra o snygga bildvinklar så kommer det bli helgrymt!!! I just love it so much <3



Nu ska jag dock lämna datorn för stunden, ge mig in i lite manuspluggande. Ska bli spännande att se hur det går! Vi hörs ikväll.

Kommentarer
Postat av: Mika

Våra Heroes <3

2009-05-04 @ 19:25:39
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0