Galet!

Ja, förra inlägget var väldigt spontant. Ett glädjerus som jag tror alla fick! Sommaren blir verkligen perfekt, och jag tror det var menat att bli så, för det passade verkligen in i schemat. Vad det hela gäller? Jo, Jessica kör lite med Marko i sommar. Det kunde ta mig tusan inte sluta bättre. Jag kan säga det nu också, sommaren 2009 blir den bästa sommaren någonsin!


Det är helt galet!!!


Idag så hade vi Engelska, jag fick VG på Nationella (VG-, VG, VG+ på de 3 olika delarna). VG verkade bli mitt slutgiltiga betyg i Engelska A vilket jag är mer än nöjd med! Lunch där vi satt ute i solen och åt, mycket skönt. Foto där vi fortsatte framkalla några bilder sen redovisade. Det är fortfarande lika kul att framkalla i mörkerrummet.

Tog mig hem och kastade snabbt i mig lite mat och vidare till Musikalen. Där hade vi avslutning med tittande på musikalen. Fortfarande lika kul att se, och jag saknar det... Men nästa år igen. Jag måste stanna kvar! Sen repade vi sångerna inför sångavslutningen på torsdag. Det blir riktigt bra tror jag, så länge jag är uppsjungen!

Nu ska jag sova. Imorgon väntar skola och sen Gröna Lund med Friendsarna på skolan! Godnatt.


Kommentarer
Postat av: E-M

Hej Micke! ja vi dyker upp och det skall bli kul att träffa er också!!! Vilka blir det, du & Carro?? För övrigt så skall vi i helgen ha vår Köpings fest, Simon skall bla sjunga i " Småstjärnorna"....Jag själv skall nog jobba på tivolit.... Sköt om dig så ses vi på söndag!!! KRAM E-M. Simon hälsar!!!

2009-05-26 @ 23:25:46
Postat av: E-M

Hej!!! Du är så snäll som tänker på oss!!! Det blir nog bara jag,Maja & Simon ev Erika som kommer att titta på uppträdandet, Jonatan & Vincent är ej så intresserade.... När vi kommer vet vi inte riktigt men jag siktar in mig på att vi kommer till centralen vid 11.00 och sedan skall vi nog äta innan vi går in på "Grönan". Vill du/ni hålla platser åt oss vore det TOPPEN!!!!!!!!!!!!! Men finns det inga bänkar (som det inte fanns förra året) skickar jag nog bara in Simon till er om det är okej???



Sköt om dig så ses vi på söndag!!!



KRAM E-M

2009-05-27 @ 12:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0