Hemma från Gröna Lund

Ja, kom hem för lite mer än 1 timme sen och har inte hunnit göra så mycket. Kollat igenom bloggar bara.

Grönan var mycket trevligt. Vi körde 5-kamp vilket var riktigt kul att testa på! Grenarna vi körde var:

Woody, där man ska slå på saker som kommer upp
Let's go bananas, där man ska skjuta pingisbollar i hål som öppnar sig
Basketball, där man helt enkelt ska kasta basket och samla så mycket poäng som möjligt
Slangbella, där man ska skjuta ner burkar
Skjutbanan, där man ska skjuta på en tavla så nära mitten som möjligt

När vi var klara med matcherna och poängen var ihopräknade gick vi och åt. Hamburgermeny för mig. Sen när vi ätit klart så ville Lotta, en av lärarna, åka Fritt Fall och frågade om någon mer ville. Ingen ville typ, men jag ställde upp för det är kul. Bara för att jag gjorde fick jag en åkkupong av en av de andra lärarna som ändå inte skulle ha åkt någonting. Vi gick dit och vanliga var avstängd, så det fick bli Fritt Fall Tilt. Det var helt galet kul, man fick en sådan kick av det. Hade inte bangat på att åka den på en gång igen, haha. Alla de andra kom ju såklart och kollade när vi skulle åka.

Efter det drog alla lärare plus några elever, så sa hej då till dem och jag, Malin och Olle drog till Lustiga Huset medans de andra valde Insane. Lustiga Huset är alltid lika kul. När vi var klara gick vi till Insane för att kolla när de andra åkte, och shit va den inte ser rolig ut. Verkar rätt läskig alltså...

Alla de andra ville sen åka Berg och Dalbanan, så vi gick dit fast jag orkade inte göra det utan spar mina kuponger till på söndag. När de åkt så tog jag och Malin oss till färjan och åkte till Slussen där jag hoppade på tunnelbanan och åkte hem. En mycket lyckad och rolig dag!

Kommentarer
Postat av: E-M

Hej Micke! Läs på mina kommentarer, jag skrev till dig (där på min egen), snacka om förvirrad...Det är lite mycket nu i vår familj, konserter, stor handling , fotboll mm mm... MEN ialla fall så har du så rätt i att det var på Nationaldagen det ej var bänkar...

Sköt om dig!!! Kram E-M

2009-05-27 @ 22:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0