Imorgon är en annan dag

Kom så länge hjärtat slår, kom så länge spänningen finns kvar, imorgon är en annan dag... Globen 14 mars 2009 <3

Som sagt så är det en annan dag imorgon. En dag som ser ut att bli ganska bra:

• Börjar 10 med Engelska, där vi får tillbaka Nationella Proven. Hoppas verkligen att det gick bra. Kan ju nämna när vi pratar nationella, att jag fick MVG på nationella i Matte!
• Foto efter lunch där vi ska fortsätta med lite framkallning av bilderna, sen redovisning.
• Klockan 5 är det musikalavslutning med lite fika samt tittande på musikalen, som kulturskolan filmade.
• Efter avslutningen är det sånglektion och repa låten inför sångavslutningen också...

En bra dag, jag är laddad! Nu ska jag sova så jag är utvilad. Vi hörs imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0