Nu orkar jag inte mer för dagen...

Nej, jag har gått igenom manuset flera gånger... Ganska många faktiskt, lyssnat på skivan med och försökt lära in låtarna. Det har gått mycket bättre med låtarna än med replikerna. Åtminstone har jag ett hum om vad alla mina repliker handlar om, ett framsteg. Imorgon blir det fortsatt pluggning på replikerna!

Nu orkar jag inte koncentrera mig mer på det. Ska ta mig till TV:n... Har precis avslutat ett litet samtal med Carro, jag behövde reda ut mina tankar innan jag blev galen, haha. Det blev bättre iallafall, det mesta ska nog lösa sig. Inget jag orkar ta tag i nu dock, så vi kör på det imorgon.

Vi säger godnatt, och hörs imorgon tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0