Solsting & snesprång

Ligger just nu och kollar på denna svenska fars. Jag älskar farserna nere ifrån Vallarnas Friluftsteater, de är bäst. Men jag måste säga att det här inte är den bästa. Den var bara lite halvrolig, vissa delar är roliga och vissa skittråkiga.

Vanligtvis är det sovmorgon till 11:50 på måndagar, men inte idag tyvärr. Vi hade idrottsdag och började 10. Egentligen inte så farligt heller, men ändå. Man behövde göra minst 2 grenar för att få närvaro. Så det blev kast med liten boll (kastade 38,1 m) och kulstötning (stötte 7,8 m). När det var slut så drog jag in till stan, orkade inte vara kvar när jag inte kunde göra något mer.
Passerade centralen där jag köpte tågbiljett ner till Göteborg (ja, igen). Det blir inte bara en Göteborgstripp i sommar, utan två. Jag åker ner över dagen veckan innan den långa resan. Bara boka nattbussen hem sen också så är hela resan klar!
Hur ska man ha råd i sommar?! Man blir ju ruinerad... Men ja, det är väl det fina med livet, att gå i konkurs varje sommar!

Sen har jag bara varit hemma och för det mesta glott här vid datorn. Ångrar lite att jag inte gick ut och satte mig i solen ett tag, var ju så himla varmt ute. Men imorgon blir det bra väder igen, fram tills kvällen...

Farsen är slut nu, och jag bytte över till Boston Tea Party. Intressant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0