Tänk att det ska vara så svårt...

... att lära sig 5 sidor av ett manus. Det är liksom ingenting?! Ändå fastnar det inte... Jag har ju ett hum om vad jag säger varje gång, men det räcker inte. Måste kunna allt!

Skrev en lång uppsats om hur less jag var på skolan, och att jag ligger efter och allt. Men så har som vanligt blogg.se problem, och allt försvann. Blogg.se kan ta och gräva ner sig någonstans!!!

Jag är hursomhelst less på skolan, skoltrött är bara förnamnet! Ligger efter i flera ämnen, då jag varken orkat eller hunnit med det. Saker som är kvar sen i höstas dessutom, vissa för att det var under den jobbiga perioden och vissa för att jag förskjöt det en vecka och det sen glömdes bort. Har börjat tveka över skolan... Det är verkligen inte min grej att sitta på en stol, vid ett bord, med en lärare framme vid tavlan som bara pratar och pratar. Jag vill ha det mer som karaktärsämnena, ut och aktivera mig. Som nu, ut och fota!!! Men, men. Får se hur det går, har inte tid att fokusera på det nu, det är musikalen till 110% som gäller just nu. Gah, jag är så less på skolan...

Nu ska jag dock kolla igenom lite fakta inför ett Idrotts-prov imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0