Trodde allt skulle ta kortare tid...

Dagen har rullat på. Nationella i Matte idag gick väl helt okej tror jag, var inte så svårt. Sen tjockade vi ner oss med lunch på McDonalds... Foto efter det där vi framkallade bilderna i större format. Det blev snyggt, jag älskar några av bilderna jag tog. Jag ska kopiera dem nästa vecka så jag får hem några! När det var slut var det vidare på resurstid i Svenskan, där jag ligger efter. Men det blev väl en bra början iallafall. Något som vore bra för att göra loggarna som jag inte gjort, är att ha läst ut boken. Det har inte jag!

När jag slutade åkte jag förbi Centralen och köpte tågbiljetter till Göteborg, så det är bokat och klart nu! Tjohooo.
Hem och åt middag, och strax därefter vidare till Vasaskolan och hade sånglektion. Det var skitkul, jag fick tänja rösten! Dra den till gränserna typ, då en låt jag ska göra innehåller så låga och höga toner. Men de höga är inga problem egentligen, bara att släppa loss. Vi kom fram till att jag faktiskt är Tenor, och ska börja träna rösten så jag kommer ännu högre upp. Kuuuuul!

Nej kära vänner, nu måste jag packa ihop väskan. Imorgon drar jag, Zandra och Amanda till Zandras pappa i 3 dagar (eller ja, 2 nätter) för att göra lite skolarbete. Men någon blogg får ni från mig iallafall, för jag har datorn med mig.

Nu måste jag packa, sen sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Terese

Hoppas Göteborgs resan blir rolig ! :)

2009-05-20 @ 01:51:09
URL: http://tessyliicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0