Välkommen hem, kören <3

Idag har jag och Carro varit ute på äventyr igen. Den här gången var det Arlanda som stod på kartan. Våra favoritkörsångerskor Dea Norberg & Jessica Marberger kom tidigare ikväll hem från Ryssland och ESC så vi passade på att ta oss ut dit och säga hej.

De blev väldigt chockade när de såg oss, men också väldigt glada! Sen var det okej att vi hade sms:at dem så mycket under tiden de varit där, de tyckte bara det var kul. Pratade lite om Deas flytt till USA också, bland annat att hon ska bli bättre på kontakten, haha. Sen följde vi dem till taxin där kameran dök fram:



Dea Norberg & Jessica Marberger - Då, nu, föralltid <3

De är bara bäst, ord räcker inte till för vad de betyder och inte heller för den kärleken de ger. Jag kommer aldrig glömma Dea när hon flyttar. Aldrig, aldrig, aldrig...

Nu väntar sängen, vi hörs imorgon. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Mika

Jag hatar dig. Nu började jag ju grina.



Dea Norberg & Jessica Marberger - då, nu & förallltid <3

2009-05-18 @ 05:46:17
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0