And it's back to school...

Tillbaks till skolan idag efter lovet då. Studiedag i måndags, och ledig varje tisdag fram till jul! Kan tisdagar bli bättre? Men några extra dagar lov fick man då, och det där med att ställa om dygnet jag pratade om... Lyckat att gå upp då till man börjar 10...

Klockan ringde halv 8, jag snoozade 1 gång och stängde sen av alarmet och kände mig jättepigg! Vaknar upp igen, kollar klockan: 08:58... "Helvete!" är vad som kommer ur mig, det är då jag bör gå hemifrån ungefär... Kastade mig in i duschen, ut o rakade mig, ner med frukosten och in o fixa håret samt borsta tänderna. Mitt i allt har jag ingen fungerande telefon heller, Tele 2 låg nere under hela förmiddagen... Iväg till skolan, och lyckades bara komma 30 minuter försent.

TV-produktion hela dagen lång, jag gillar vårat program! Bara hoppas vi får igenom våran idé, då kan jag använda mina kontakter. Vi måste ha riktiga gäster, inte några som spelar. Kuuuuuuul!!!

En blandad start på lovet, inte sant?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0