Rubrik

Hjälp va dålig jag är på att blogga... Inte finns det några riktiga argument för det heller. Har inte haft jättemycket tid över i veckan, men när jag haft det har annat prioriterats.

Men Stjärnklart blev det i tisdags, men även i lördags på grund av mycket tur. Vi var på rätt plats vid rätt tillfälle så att säga. Finaste underbaraste Jessica har vi också fått träffa under veckan ett antal gånger, hon är verkligen BÄST och världens bästa mamma!



Har faktiskt hunnit med skolan också. Det enda väsentliga som hänt där är väl att vi haft redovisning i Mediekommunkation som jag fick MVG på tillsammans med Olivia.

Det var väl ungefär så förra veckan såg ut. Den här veckan ser ut som följer:

Tisdag: Öppet Hus och APU-infomöte i skolan.
Onsdag: Skola, luciatågssrep och sånglektion.
Torsdag: Skola och håller tummarna för Carro. Tror inte nånting mer händer?
Fredag: Skola, lungröntgen (sen lunginflammationen), julhandla.
Lördag: Träffa Annamia.
Söndag: Malena-konsert med Lollo

Det blir en lagom händelserik vecka. Någon gång under veckan hoppas jag också få min iPhone! Jaa, jag har beställt en iPhone! Beställde den i tisdags så den borde komma snart. Sitter just nu och installerar iTunes för att kunna lägga in musik och allt sånt i telefonen sen. Men min dator är inte den snabbaste.

Nej, nu ska jag fortsätta mixa med iTunes samt kolla vidare på Faddergalan på TV4.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0