En lång och seg dag...

Halv 7 ringde klockan, då hade jag sovit 5 timmar. Nej, jag var inte pigg nånstans och kände mig som ett vandrande lik ungefär. Jag gick och la mig 11, men låg och vred o vände på mig i flera timmar, kunde inte sova! Men vid halv 2 lyckades jag äntligen somna.

8 timmars skoldag, med bland annat TV-produktion där vi fick veta vilka programidéer vi ska satsa på. (En del människor kan vara så trångsynta och dömande ibland...) Lite planeringsarbete innan vi slutade. Mentor och sen 35 minuters lunch. 35 MINUTER! När man går 8 timmar i skolan, fullproppade av lektioner så borde man få mer. Men slutade vid halv 5 iallafall.

Har ikväll suttit och laddat upp bilder på facebook från Camp Lingman. Men det tar sån tiiiid!! Nu har jag inte den tiden mer idag, för nu måste lilla jag sova!

Imorgon är det en lektion i skolan, Engelska B (Blääää)... Godnatt

Kommentarer
Postat av: Mika

Du, det är lyx om vi får mer än en kvarts lunch! Och då går vi från 7:55 varje dag utom måndagar, och slutar som tidigast kvart över 2 (fredagar). Så håll käften. xD

2009-11-06 @ 16:58:26
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0