Fredagkväll - det slutar tidigt

Otrloigt seg har jag varit idag med, då jag igår hade svårt att somna igen. Men skola i 2 timmar, och sen möte inför Gymnasiemässan. Vi får, om vi har tur, 3 tider att stå. Men 2 skulle det bli iallafall! Till Forum för att äta, och vi hängde där till halv 4 ungefär.

Här hemma har jag inte gjort många knop. Kollat på Idol, RABIH ÅKTE! Så braaaaaaa! Sen kommer Erik vinna hela skiten, så överlägsen de andra är han. Nu har jag sagt det, Erik Grönwall vinner Idol 2009!

Men nu ska jag ta mig till sängen, det slutar tidigt för att vara en fredagkväll. Jag har nog inte lyckats ställa tillbaka dygnet än, så får fortsätta med det även fast det är helg. Imorgon kommer dessutom Carro! Äventyr som vanligt.

Nästa anhalt; Sängen! Godnatt...

Kommentarer
Postat av: Jonatan

Ähm, en fråga e det inte Idol 2009 som håller på nu? Annars e du ju ett år i förväg om du vet att Erik vinner nsäta år ;)

2009-11-08 @ 10:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0