Here's another winter night...

November är här sen några dagar. Det har blivit svinkallt de senaste dagarna, och idag kom den. Den första snön!!! Inte för att något låg kvar eller så, men det föll iallafall från himlen. Det gör mig glad!

Julmusiken är något annat som gör mig glad, helt underbart att sitta här o lyssna. Man blir alldeles varm inombords. Musiken är helt oslagbar, och några favoriter finns ju självklart! Titeln på detta blogginlägget, SannaSonjaShirley <3

Flera favoriter:
Julen är här
Do they know it's christmas
Happy Xmas (War is over)
All I want for christmas
The first noel

... och givetvis många fler. Men dessa är speciella. Har jag tur får jag dessutom köra en favoritjullåt nu kring jul här, på en konsert. Men det återstår att se!

Snart börjar julklappshandlandet och man får rätten att säga GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0