Oh, happy day!

Jag glömmer ju bort bloggen ibland. Den måste bli mer rutin känner jag! Men det får vi se när man lyckas...

I lördags kom Carro, jag klippte mig (det blev kort!) och sen var vi på välgörenhetskonsert till förmån för Barncancerfonden. Britta Bergström, Sarah Dawn Finer, Gunilla Backman o Charlie Berg var några av de som uppträdde, helt galet fantastiska var de! Mycket pengar samlade de in också.

Igår var en lugn dag, spenderades mest hemma. Jag tog det väldigt lugnt, och gjorde inte många knop!

Idag var det skola igen, Naturkunskap och Historia A. Våran historielärare är sjuk i huvudet!! Han klättrade på borden och allt idag, haha.


Sitter just nu med det allra Gladase Gänget i en galen gruppkonversation. Som vanligt när det gäller oss, det spårar... Men vi gillar't! Just nu ska Emma leda Melodifestivalen 2010...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0